Wednesday, January 12, 2011

Missing my Zaheera so much!!

Holaaa Boo! ;)
Dah smpai umah dah.. Arini balik awal. Wanted to stay back at office but no one to accompany there. Kalau kat office lama dulu okies la, frens from other dept always go back late. So takde la takut kans...(iye...I penakut yee! Dah la penakut, bleh main imagine2 plak antu akan dtg dari mana, antu tu ghupe cemana, nti I nak reaction cemana..hihi...). But at this new office, they work at the different floor. So takde chance dah nak tumpang geng.

Tp tak terus balik umah. Got SMS from my sista. Pesan beli Woman's Weekly Magazine. Ate ade ke magazine tu kat umah I tu haa.. (Cakap gaya Leman Kg Pisang ye..). So, kena la tgk kat petrol pum and Seven eleven kat umah tu...
So, persinggahan pertama, fuel for my Vivy. When i was at counter, did ask the staff for replacement card / transfer point since i have lost the Bonuslink Card. He replied, just go to Online and report.. Then I said OK! Tp dia nak jgk bg I Bonus Link Application form tu tau...

Mek Comey: Eh...takyah la kan borang ni?
Petrol Pum staff: Amik je...buat kenangan borang ni...
Mek Comey: (Tiba2 jadik blur).. Owhh, OK! and terus p isi minyak..

Dah abis isi and start jalan, aadddusss...lupe nak tgk kat dalam Shell Mart...Kot la ada kan... Takpe lah...Tgk kat lain...

Then went to Petronas, looked for the Magazine.. Didnt have!


So, today is Wednesday and it is Pasar Malam Day here! Huhu~~
Bukan i suka borong apa pun...But there is 1 specialty which i loooiikkkeee very much!
hehe....Apam Balik Garing... Alamak...Lupe nak amik gambar! The difference, ia sangat lah nipis and krup krap krup krap ;} I bought 3 and i ate 2! hehehe.... Besssssttt~~~!!

Last stop, went to Seven Eleven and finally, they sell it !
Bought bread also, to eat with Paddle Pop rainbow ice cream tonight! huhu...
Here's the pix that i took last night...
(Ada masalah teknikal...takleh nak sync phone la plak..haish...nti later i upload in next entry)


And drove home with super excited. Bcoz cant wait to eat the Apam Balik Garing itu...Wink!

Ehmm..recently slalu sgt dgr tentang org meninggal...Lps sorg, sorg...Mcm berjangkit2...Risau pun ada...I pray that people that I loves will not leave me before I leave them...

Sleepy...Nap for minutes...

No comments:

Post a Comment

Comment....