Friday, August 31, 2012

bila ateh dgr lagu Suasana Hari Raya Boboiboi kat TV3, ateh miss Eiya lah! :)

Assalamualaikum.... holla holla holla....
Uiiikkss...it been a while! lama nya tak jumpe Boo! haish, all of a sudden, feel really wants to blogging. Kenapakah? Sbb sy baru balik mkn yg sungguh byk arini. ada open house kat brunei ni. makan tak hengat! gegems lagik! eish...no..no..no!! dan ptg bleh layan pegi makan lg! dan skrg sy gegems lagi. And i cant wait for J.O.G.G.I.N.G this weekend~~~~~~ cepat laaah wiken!!! look at my pp, boo!!!! huhuhuhu....gegemsssss!!!!!

hmmmm...ada org bebel and kutuks ye dah lama Boo not blogging... I was like...ada ke org nak baca... "ada" la kot... :p ye..sy cuba...sy cuba.... :)

hmmm.... hmmmm.....tiba2 sy rasa mcm ada org suka kat sy! huh! apa? nak kata sy perasan? kepada org yg sy mention kat atas tu yg suh sy blogging balik tu, ye, biarlah sy nak perasan pun ye? sbb ini blog sy kan? hahahahahah...... tp bukan awak ye yg sy maksudkan...sy kata sy 'rasa' je....tp sy tatau la btul ke tak.... best klu ada rasa rasa ni.... ;p

planned to put raya pix here. anyway, didnt copy all those from my sista! informed her to email me when she free. she havent send me any. bz kot semek tu. so, nti lah ek! takde la byk pun, but gambar pagi raya kan. tiba2 kitorg 1 family syok plak amik gambar yg set snapshot 10/time. so mcm2 gaya kitorg buat. yg paling klakar, gambar semek! mcm2 muka dia buat... muka papa pun klakar. tgk atas la, pejam mata la...last, pening plak nak pilih mana 1 the best for frame! hehehe....

Anyway, next 2 days will be new weekend for me after coming back from raya. frens and me are hardly think and plan what can we do for the coming weekend. We enjoy here.. enjoy as in we have to think that way so we wouldnt miss much our family and life back home! 
Besides, i can say that i learn a lot of things when m here. Appreciate what i have, appreciate more my family. appreciate money $$$$$ hehehe... Be better in my career..Be gud to myself... :)

ok ok ok...pen off now....till I meet u again, Boo! mwahsss!!! :)

No comments:

Post a Comment

Comment....