Tuesday, February 10, 2009

Ate Vivy lagik 2 minggu la ddk kat ward... :(

D gathreing with ex-SGB- Kak Faizah, Fikri, Meen, Mimi and Me- with Kakak.
Even though distance has separated us, but the friendship is still tight. Rite, mates?
The boys yg dah lama tak jumpe Kfzah ni since she went to Mekah.

For Meen n me, now we work under 1 roof again. The industry is not so big. Healthcare. Skrg plak mcm musim org pinch staff. We guys will still meet each other even though how far we work in different company.

Alhamdullilah, to be in this 6th weeks in my new company, MACAM-MACAM HAL LAHH!! :p
Tp, dengan MACAM-MACAM HAL LAH, saya sekarang akan MAJU SETAPAK yang tak pernah saya sangka kan! Maju setapak tu bukan saya nak pergi ke SETAPAK kat Wangsa Maju tu ye..
Klu omputih nye, dia kata...I've been offered with a new role :) Cukup lah sampai di situ saja saya citer ye
Utk selanjut nye, bleh la bertanya kepada Miss P.A saya...Hahaha...

Oits, sebenarnye entry ni nak tarok gambo makang2 aritu...Ni dia..

Saya mcm agak comey, eh silap, memang comey di gambar ke-4 (bawah belah kanan) dengan ex-Boss saya itu! Hiks!
Saya minum 3 gelas malam itu. Sungguh dasat...

Saya tatau kenapa saya bercakap bahasa melayu baku mlm ini.
Ehmm, bleh tanya Miss P.A saya jugak kenapa :p

No comments:

Post a Comment

Comment....